دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

روزهای تکراری

1391/2/12 9:26
257 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا همینطور میان و میرن و اتفاق خاصی هم نمی افته غیر زیاد شدن کار اداره که نه چیز جدیدیه نه مهم. فقط اینکه بعد از یه مدت طولانی دیروز  دوتا دوست قدیمیم بهم زنگ زدن و با هم حرف زدیم.  (الهه و مهرنوش)

چهارشنبه شب قراره بریم خونه عمه شهین هشتگرد. جمعه عصر هم تولد دخمل دوستمه که انشااله اگه جور بشه با دانی میریم تولد.

تازگی یاد گرفته میگه

سانی= ساناز

شقا= شقایق

دانی= دانیال

سین= سینی

جیش= (گلاب به روی ماهتون) جیش

پا= پا

دس= دست

پاش= پاشو

بیدی= بدو

آپ آپ= تاب تاب

دیگه کلماتش یادم نمیاد کلاً منظورش رو خیلی خوب میرسونه. قربونش برم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کسرا
12 اردیبهشت 91 9:35
خیلی لحظات بیادماندنیه حتما صداشو ظبط کن

خدا حفظش کنه


مرسی خالهجون خدا کسری جون رو براتون نگه داره
مامان امیررضا
12 اردیبهشت 91 9:43
سلام مامان دانیال .وبلاگ گل پسرت قشنگه .با اجازه و با افتخار لینک شدی عزیزمخوشحال میشیم به ما هم سر بزنین


مرسی عزیزم نظر لطفت دارید. وبلاگتون رو دیدیم من هم شما رو لینک کردم عزیزم
محیا یعنی تمام زندگی
12 اردیبهشت 91 12:09
خوش باش


مرسی عزیزم. شما هم خوش و سلامت باشی
مریم [مامان دانیال کوچولو]
12 اردیبهشت 91 18:48
سلام.دیروز شوهرم[محمد]سایت دانیال رو بهم نشان داد خیلی خوشم امد اگه بشه میخام واسه نی نی مون سایت بزنم.البته بابای دانیال گفته قبلش باید یه دوربین حرفه ای [NIKON D90]بخریم که بخاطر قیمت بالاش [1400000تومان]یکم زمان میبره.راستی یادم رفت یکم از خودم واسط بگم.من و همسرم 12/1/1389 باهم ازدواج کردیم. به لطف پروردگار بهترین هدیه عمرمان در تاریخ 15/6/1390ساعت 1ظهر بیمارستان مهر اهواز بدنیا امد.اما چرا اسم دانیال.یه جورایی میخواستیم اسم رو با بزرگان فامیل انتخاب کنیم و به انتخاب هم رسیدیم.اما یک روز قبل از تولد شوهرم از مسجد که برگشت گفت فقط دانیال خیلی تعجب کردیم [من و مادر شوهرم ]گفت نقل از امام علی [ع] است که هر که مزار حضرت دانیال نبی[ع]را زیارت کند انگار بر زیارت من نائل شده.البته نام دانیال در خوزستان بخاطر وجود مرقد مطهر ایشان در شوش خیلی بیشتر از استانهای کشور است.انشاالله به خوزستان امدین زیارت صاحب اسم دلبندتان فراموش نشه.در مدت [هشت ماه] که دانیال بدنیا امده 11بار توفیق زیارت ایشان را داشتیم.ببخشید که مزاحمتون شدم.خدانگهدار


مرسی از توجه و نظرت عزیزم. با دوربین ارزونتر هم کارت راه می افته. سخت نگیرید. دوربین خود من 300 هزار تومن بود که الان ارزونتر هم شده. سلامت و شاد کنار دانیال کوگولو باشید.
مامان محیا
13 اردیبهشت 91 9:06
داخلی ات چند هست عزیز..


2237