دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

عروسی پسرخاله محمد

1391/2/9 12:50
564 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب جمعه 8/2/91 عروسی پسرخاله محمد بود. خیلی خوش گذشت. با اینکه دانیال تو سالن مدام اینور و اونور می دوید ولی خواهرزاده ها و آبجی هام حواسشون بهش بود و من اذیت نشدم. دانیال انقدر شیرینی و میوه خورد که لب به شام نزد. اواخر برنامه عروسی هم چون خسته شده بود قاطی کرده بود و چند تا از بچه های فامیل رو زد. توی ماشین مدام می گفت جینگ جینگ (منظورش آهنگ بود) و نانای (رقص) می کرد. خلاصه بعد از کلی بیب بیب (ماشین سواری) و جینگ جینگ و نای نای (آهنگ و رقص) دانیال در راه منزل تو بغل من از شدت خواب بیهوش شد. دیشب سرم خیلی شلوغ بود و نشد عکس بگیرم ولی خاله مهدیه چند تا عکس گرفت که عکسها تو دوربین دایی غلامه و در یک فرصت مناسب تو وبلاگ دانیال می زارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
9 اردیبهشت 91 10:46
همیشه بشادی عزیزم


مرسی خانمی. عروسی دخمل گلت
محیا یعنی تمام زندگی
10 اردیبهشت 91 11:42
دیدم دیروز پس میافتادی از بی خوابی
دانیال گذاشت بخوابی؟
این آهنگی که گذاشتی خیلی قشنگه


آره اون بیچاره خوابید ولی میگرن من عود کرد و حسابی حالم بد شد. مرسی از تعریفت برای آهنگ
محمد
11 اردیبهشت 91 23:49
سلام.ما[من و همسرم]هم شهریور 1390 هدیه ای از خدا گرفتیم که اسمش دانیال هست.خداوند هردو را حفظ کند.انشاالله.


سلام. مرسی که از وبلاگ دانیال دیدن کردید. انشااله هر دو دانیال زیر سایه پدر و مادر با سلامتی به ثمر برسن. راستی من نتونستم وبلاگ دانیال شما رو ببینم بی زحمت آدرس وبلاگتون رو تصحیح کنید که من هم بتونم دانیال کوچولوی شمارو ببینم

پریا
12 اردیبهشت 91 9:37
ماشاء الله برا خودش مردی شده، خدا نگهدارش باشه.


مرسی عزیزم