دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

تعطیلات تابستانه

1393/6/10 11:27
392 بازدید
اشتراک گذاری

امسال با احتساب مرخصی های اجباری که باید می گرفتیم و المپیاد ورزشی دخترها و پسرها که در دانشگاه برگزار می شد حدود 25 روز تعطیل بود. در اولین روز شروع تعطیلی ما عزیز و عمه شیوا رفتن چالوس. مامانی هم مشهد بود. بابامحسن هم دو هفته اول رو سرکار بود . یکی دو روز رفتیم شهریار خونه خاله زیبا من و دانیال موندیم و  یک روز رفتیم باغ برادر شوهرش و به دانیال حسابی خوش گذشت. تو باغشون استخر داشتن و آلاچیق و .... وقتی ما اونجا بودیم دایی کیا اومده بود تهران اما ما ندیدیمش. بعد برگشتیم خونه و من و دانیال تنها تو خونه بودیم و جای خاصی هم نمی رفتیم. یه بار فقط یه سر خونه خاله شهلا رفتیم و یه نیم ساعتی اونجا بودیم. هفته بعدش دو سه روز رفتم خونه مامانم اینا. مامانی هنوز مشهد بود اما خاله ساناز و خاله مهدیه بودن. من و دانیال صبح تا عصر رو با هم تنها بودیم دانیال تو حیاط آب بازی می کرد و واسه خودش خوش بود. بابا محسن تو دو سه روزی که خونه مامانی بودیم یه کار تعمیراتی تو خونه داشتیم که از فرصت  استفاده کرد و اون کار رو انجام داد. دستش درد نکنه.

آخر هفته دوم عمه شهین اومده بود خونه عزیز. با اینکه عزیز اینا نبودن اما چون تهران عروسی دعوت داشتن اومده بود تا از خونه عزیز آماده بشن و برن. شنبه ظهر ناهار پیش ما بودن و شنبه شام عمه شهلا و عمه شبنم هم  اومدن. من اون روز بیرون خونه یه کارهایی داشتم. دانیال رو پیش عمه شهین گذاشتم و رفتم و برگشتم . همزمان عمه شهلا و عمو محمد و بقیه هم رسیدن و شام رو ردیف کردم و خوابیدیم. یکشنبه ظهر عزیز اینا اومدن. عمه شهلا پایین ناهار درست کرد خونه عزیز و ماهم رفتیم. همه بودن. چند روز آخر رو عمه شهین اینا خونه عزیز بودن و دانیال و هستی حسابی بهشون خوش گذشت و با هم بازی می کردن و سرگرم بودن. یه شب تا پارک ولنجک اومدیم و یه دوری زدیم و برگشتیم. آخر هفته هم با عمه شهین اینا رفتیم فیروز کوه و یه شب رو اونجا خوابیدیم و برگشتیم

عکسها

یک رو ز قبل ازشروع تعطیلات

بقیه عکسها در ادامه مطلب

باغ برادر شوهر خاله زیبا- یاس و دانیال

فیروزکوه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ツ دختربهاری
10 شهریور 93 13:50
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ سلام من اپم حتما به من سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید
سارا
11 شهریور 93 5:57
خدا برات نگهش داره چقدرم که خوشگله مرسی دوست عزیز
عاطفه
17 شهریور 93 17:24
ایشالا همیشه خووووووووووش باشین