دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

چهارشنبه 13 اردیبهشت 91

1391/2/13 11:59
280 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره بریم هشتگرد خونه عمه شهین. امیدوارم هستی و دانیال بزارن واسه ما یه کم اعصاب باقی بمونه . دیروز دانیال وقتی از مهدکودک اومد خونه یه بند می گفت داداش. هی می گفتم چی می گی مامان جان و هی اون جواب می داد داداش. مامان داداش. من هم خندیدم وگفتم دانیال داداش میخوای؟ اون هم با مطلومیت سرش رو تکون می داد و می گفت آره . باز خندیدم و گفتم آبجی نمیخوای اون هم می گفت نه. خلاصه دیشب کلی از این حرف دانیال خندیدیم و هی به دانیال می گفتم مادرجون سفارش دیگه ایی نداری. رودرواسی نکن اگه چیز دیگه ای می خوای بگوخنده

دیشب داداشم بعضی از وسایلم هام رو که خونه مامانم جا مونده بود برام آورده بود و هی زنگ زده بود و ما در رو باز نکرده بودیم آخه زنگمون خرابه و هی بگیر و نگیر داره. اون هم موبایلش رو نیاورده بود و برگشته بود خونه. از خونه زنگ زد که اومده و ما در رو باز نکردیم بعد که دید من وسایلم رو لازم دارم بیچاره دوباره اومد دم خونمون و وسایلم رو بهم داد. دانیال دیگه خیلی قشنگ میگه دایی آخه تا چند وقت پیش می گفت آیی اما الان حرف زدنش بهتر شده

یه چیزهای دیگه هم میگه که یادم رفته بود تو پستهای  قبلی بنویسم

مثلا اعداد رو خوب می گه

شیش= شش، دو، ده،سه

کلمه رفت رو قبلا افت تلفظ می کرد اما الان قشنگ میگه رفت

بیشین = بشین (قبلا فقط می گفت شین)

پاش= پاشو

سین= سینی

سیف= سیب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
13 اردیبهشت 91 12:09
تو که وضعیتت عین منه. از امشب میخوای بری تازه خوشحال هم هستی. کاش من مثل تو بودم. منو بگو که میگم تا اندیشه دوره و هر هفته کلی بهونه میارم تا نرم..


چه میشه کرد. عید دیدنی خونشون نرفتیم. اقوام شوهر هستند دیگه خواهر یه وقت ناراحت میشن. باید جهت عرض ارادت خدمتشون برسیم.
مامان ریحان عسلی
13 اردیبهشت 91 12:39
خصوصی داری
مامان رایا
13 اردیبهشت 91 13:04
سلام بالاخره تونستم پیغام بذارم
کلی صدف به پسرت علاقه نشون داده دیدی جواب داد ، محبت های پسرت ب نتیجه نموند


آره عزیزم. خواستن توانستن است.