دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

یادم رفت تعریف کنم - شوخی خطرناک من با دانیال

1391/2/2 13:57
325 بازدید
اشتراک گذاری

یادم رفت براتون تعریف کنم

دیشب دانیال رو مبل نشسته بود و من پشت مبل ایستاده بودم و داشتم با دانیال دالی بازی می کردم که وسط بازی بلند شدم رفتم داری دانیال رو آوردم بدم بهش بخوره. دانیال تا دارو رو دید سرش رو برد پایین رو مبل دراز کشید و بلند نشد. من هم دارو گذاشتم کنار و پشت مبل قایم شدم. دانیال بعد از چند ثانیه وقتی دید از من خبری نیست سرش رو بلند کرد و آروم هی گفت مامانی مامانی بعد سرش رو آورد بالا و تا اومد پشت مبل رو نگاه کنه من در یک حرکت ناگهانی پریدم بالا و جیغ کشیدم و گفتم دالییییییییییی

دانیال بیچاره از ترس یه جیغ بلند کشید و از پشت کله ملق زد رو زمین و حالا نمیدونست بخنده یا گریه کنه. من خودم بدتر از اون میون خنده و ترس از افتادن دانیال مونده بودم سریع رفتم بغلش کردم و با هم قهقهقهقهه میزدیم. دانیال هم اون وسط مسطا هی دستش رو نشونم می داد و میگفت آخ و دوباره با قهقهه قهقههمیخندید. صبح که برای همکارم تعریف کردم و گفتم دانیال دیشب خیلی پسر خوبی بود همکارم به مسخره به من گفت آخه با اون کاری که تو با بیچاره کردی لابد پیش خودش گفته اگر امشب با مامانم سر به سر بزارم لابد من رو میکشه واسه همین آروم بودهقهقهه

روم سیاه اینجوری نگاه نکنید میدونم خیلی شوخیم ابلهانه بود یهو به سرم زد.خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)