دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

عکسهای دانیال و دوستان توحیاط مهدکودک

1391/2/4 9:54
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه ظهر بابابزرگ اومد دنبالمون و دانیال نتونست زیاد تو حیاط مهدکودک بازی کنه. اما همون قدر هم که بود فقط داد میزد و می گفت صدف صدف. صدف داشت تاب بازی می کرد.  این دو تا عکس مربوط به روز شنبه است.

دانیال

صدف خانم نازنازی در حال تاب بازی

صدف

دیروز ظهر دانیال حسابی تو حیاط مهد بازی کرد. دانیال با هانیه دخمل خاله سمیه تو چرخ و فلک خراب مهدکودک بازی کرد بعد با صدف از سرسره بالا رفتن و با امیرعلی اله کلنگ بازی کرد و ...

تازه دیروز وقتی رفتم دنبال دانیال خاله رویا دوباره از جریان عشقی دانیال و صدف تعریف کرد و گفت که دیروز وقتی ریحانه دستش رو دورگردن صدف انداخته بوده و صدف نمیتونسته فرار کنه دانیال رفته تا و دست صدف رو میکشیده تا نجاتش بده و مدام داد میزده صدف صدف. خاله رویا حسابی خندیده بود و گفت به سهیلا جون گفتم اینا واقعا عاشق همن ببین دانیال واسه نجات صدف چیکار میکنه.بغلقربود اون عشقت بره مادر. دیروز هم که صدف بالای سرسره رفته بود و اون بالا نانایش گرفته بود و سر نمیخورد بیاد پایین نگرانش شدی و حسابی صدف  صدف کردی تا یه موقع صدف نیفته. جیگرتو با این مهربونیهات. عزیز مادرماچ

بعد با بابایی رفتیم فروشگاه ملاصدرا و وقتی رفتیم خونه، دانیال از ساعت ٦و نیم تا ١٠ و نیم خوابید و به زور بیدارش کردم به چیزی بخوره اما زیاد اشتها نداشت و دوباره ساعت ١١و نیم خوابید تا صبح.

اینم پسر ناز دردونه مامان که الهی قربونش برم با اون ژستش

دانیال تو حیاط مهد

بقیه عکسها تو ادامه مطلب

دانیال تو حیاط مهد

ملیسا کوچولو

ملیسا

ملیسا و دانیال

 

دانیال و ملیسا

ملیسا

دانیال دست هانیه رو گرفته و داره میبره تو چرخ و فلک خرابه باهاش بازی کنه

دانیال و هانیه

دانیال و هانیه

دانی

این هم صدف خانم خوشگل ما

صدف

پانیز - آیناز - دانیال و امیرعلی

این آقای گل گلاب امیرعلی همکلاسی دانیاله که  با دانیال خیلی هم دوست هستن

امیرعلی

امیرعلی

دانیال هوس کرده بود به جای اینکه با امیرعلی اله کلنگ بازی کنه هردوشون یه ور اله کلنگ بشینن 

دانیال و امیرعلی

این خوشگل خانم محیاست

محیا

نگین خانم گل آبجی امیرعلی کنار دانیال وایستاده تا وقتی دارم از دانی عکس میگیرم دانیال یه موقع نیفته (مرسی نگین جون)

نگین و دانیال

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
4 اردیبهشت 91 9:59
1- صدف تو عکس اول چه عشوه ای میاد. من هم اگه یکی اینجوری خاطر خوام بود خودمو میگرفتم.2- عجب کسی رو پسندید پسرت. دختر نگو گل مادرش هم که گلاب..( سمانه جون بعدا حساب میکنیم) 3- مرس یکه عکس محیا رو گذاشتی..کاش سرش بالا بود..


خوب پسر من خوش سلیقه اس دیگه. قربونت. خواهش می کنم. چند تا عکس از محیا گرفتم ولی تو همش سرش اینور و اونور بود این یکی بهتر از بقیه اس
مریم
4 اردیبهشت 91 10:06
یه نظر خصوصی هم داری..


چی؟؟؟؟؟؟؟؟ نظر خصوصی ندارم.


شرمنده داشتم دیدم
محیا یعنی تمام زندگی
5 اردیبهشت 91 8:57
نگین خیلی دختر خوبیه حواسش خیلی به بچه ها هست
خیلی دوسش دارم


آره من هم دوستش دارم. بوس برای نگین جون