دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

تولد چهار سالگی دانیال در مهد کودک

1393/3/17 12:50
700 بازدید
اشتراک گذاری

روز 12 خرداد تو مهدکودک برای بچه های متولد خرداد تولد گرفتن. من و بابا محسن هم برای دانیال یه کیک انگری برد که خود دانیال جان انتخاب کرده بود و وسایل جانبی دیگه رو خریدیم و من هم برای اولین بار با خیال راحت رفتم مهد و برای دانیال تولد گرفتیم . (رئیسم نبود). راستی عمه شیوا هم اومد و تو جشن دانیال بود. دانیال مثل همیشه با دیدن من به من چسبید و اصلا منو رها نمی کرد من هم اون روز برای اینکه ناراحتش نکنم  بعد از اینکه تو مهدکودک بهش ناهار دادم و خورد دانیال رو  بردم اداره پیش خودم و براش کارتون گذاشتم و با هم بودیم. البته ساعت 1 باید می رفتم یک کلاس ضمن خدمت که تو یه سالن آمفی تأتر بود و شرکت کننده های زیادی توش بودم. دانیال اونجا دور سالن می دوید و شلوغ می کرد برای همین خانم مسئولش بهم گفت که وروجکت رو بردار و از اینجا برو. من هم از خدا خواسته از سالن اومدم بیرون و برگشتیم اداره و بعد هم رفتیم خونه.

 

 

بقیه در ادامه مطلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
22 خرداد 93 22:43
دانیال جون تولدتــــــــــــ مبااااااااااااااارک ایشالا تولدت 1000000000000 سالگیت عزیزدل از راه دور میبوسمت مرسی عاطفه جان. انشاالله جشن دانشگاه شما دختر گل.
مانی محیا
26 خرداد 93 14:10
عزیزم. خیلی قیافه دوستان بخصوص صدف باحال بود. صدفی چنان با حسرت نگاه میکنه که انگار بابای منه هر هفته برام الکی کیک میخره