دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

هفته آخر فروردین

1391/2/2 13:14
449 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه 30 اردیبهشت استعلاجی داشتم و تو خونه موندم تا استراحت کنم. کسی فکر نمی کرد که با دانیال امکان استراحت کردن وجود داشته باشه اما باید به عرض برسونم که پسرم خیلی هم پسر خوبی بود و تا ساعت 10و30 دقیقه خوابید. من هم خدا وکیلی هرکاری کردم بیشتر از ساعت 10 بخوابم نتونستم و دیگه بدن درد گرفته بودم از خواب زیاد. اون روز رو واقعا تو خونه استراحت کردم و کار خاصی نداشتم.

پنجشنبه مهمونی خونه خاله زیبا شهریار دعوت بودیم عصری یه سر هم خونه پسرخاله علی هم رفتیم و با اونا برگشتیم خونه خاله زیبا. مامانی و پسرخاله محمد و نامزدش هم بودن. خوش گذشت. تقریبا نصف شب بود که برگشتیم خونه و از شانس بد بابایی کلید در ساختمون رو پیدا نکرد و مجبور شدیم زنگ آپارتمان بابابزرگ اینا رو بزنیم و بابابزرگ رو از خواب بیدار کنیم تا در رو باز کنه. اوه ساعت 2 نیمه شب

جمعه صبح زود بابایی رفت دانشگاه و بعدش هم یه سفر فوری براش پیش اومد و رفت و 2 روزی نیست. دیشب من و دانیال تنها بودیم و دانیال بطرز ناخودآگاهی مدام به من چسبیده بود و پسر بسیار حرف گوش کنی شده بود. مثل پسرهای خوب غذا و میوه خورد و هم ظهر و هم شب بدون هیچ کلنجاری خوابید و صبح هم راحت بیدار شد. خلاصه پسرم چشم نخوره خیلی آروم و آقا شده بود. امروز صبح با بابابزرگ اومدیم و ظهر هم قراره بیاد دنبالمون تا برگردیم خونه. دستش درد نکنه.

این عکسها رو دیشب از رو بیکاری از دانیال گرفتم

جیگر مامان تو ژست های مختلف

دانیال

بقیه عکسها تو ادامه مطلب

 

دانیال

 

قربون اون ژستت برم که خودت تا دیدی دارم ازت عکس میگیرم دستات رو رو همگذاشتی (ژست گرفتی)

دانیال

اینجا وقتی به دانیال گفتم بخنده تا ازش عکس بگیرم پسرم سنگ تموم گذاشت یه قهقه درست و حسابی زد. قربون اون ذوقش بره مامان

دانیال

ولی اینجا دیگه دانیال خسته شده و چند تا جیغ زده تا دوربین رو از من بگیره

 

دانیال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان عسلی
2 اردیبهشت 91 11:34
سلام
ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده ، زمان رای گیری شروع شده
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php


عزیزم من به ریحانه عسلی رای دادم.
مامان ریحان عسلی
2 اردیبهشت 91 12:13
سلام
آخی ماشالا چه بزرگ شده خدا براتون نگه دارش باشه
ممنونم از اینکه به ما رای دادید


خواهش می کنم خانمی
مامان صدف
2 اردیبهشت 91 12:19
فکر کنم باید به جای اردیبهشت بنویسی فروردین


آره عزیزم. مرسی از یادآوریت