دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

هدیه موزی دانیال به صدف

1391/1/29 13:38
322 بازدید
اشتراک گذاری

دانیال عزیزم همیشه صبح ها با بابایی میرفتی مهد و حتی از دم ماشین با من بای بای هم می کردی ولی امروز اصلا حاضر نبودی از بغل من بری بغل بابایی و بری تو مهد و شروع کردی به گریه. برای همین من هم با تو اومدم داخل مهد کودک و بد از کمی چرخیدن تو اتاق مادران به بهانه اون هدیه ایی که برای صدف آورده بودی (موز) رفتی دم در کلاست. وقتی خاله سهیلا در رو وا کرد صدف هم اومده بود جلوی در. دانیال مثل پسرهای خجالتی دستش رو دراز کرده بود و چونش هم به گردنش چسبیده بود تا هدیه صدف رو بده. صدف هم اون رو گرفت و داد به خاله رویا که بزاره رو میز. بعددانیال رو به هوای صدف بردم تو اتاق و دیدم ریحانه داره اون هدیه رو از خاله رویا می خواد و صدف هم هی میگه منی منی (یعنی مال منه). خلاصه خاله موز رو از پاکتش درآود و پاکت رو داد به ریحانه تا نگاه کنه و ببینه چیزی توش نیست شاید راضی بشه. خلاصه در همون حین لباسهای دانیال رو درآوردم و دانیال رفت با بچه ها سرگرم شد و من هم از اتاق جیم زدم. امیدوارم دانی وقتی میبینه من رفتم گریه نکنه.

راستی من فردا رو مرخصی گرفتم چون اصلا حالم خوب نیست و این روزها آنتی بیوتیک های قوی استفاده کردم ولی سردرد و بدن درد و افت فشار دارم واسه همین فردا رو نمیام اداره تا اگر خدا بخواد کمی استراحت کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
29 فروردین 91 12:55
با دنی و استراحت؟ ایشاله زود خوب بشی.. راستی با اینهمه موز خوشبحال صدفی. تازه بابا محیا هم نزدیک محل کارشو گشت..


خوب دیگه چاره ایی نیست شاید خدا بخواد و دانیال فردا صبح حسابی بخوابه.
مامان صدف
2 اردیبهشت 91 12:25
الهی قربون دانیال مهربون برم. قربون دختر خودمم برم با اون منی منی گفتنش.