دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

دانیال و کلاس جدید

1392/8/4 8:58
803 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه کلاس دانیال عوض شده و باید بره به کلاس بزرگترها. ولی از وقتی از خاله منظر جدا شده صبح ها حسابی گریه زاری میکنه و اصلا حاضر نیست بره تو مهد. تو خونه هم اصلا نمی خواد راجع به کلاس جدیدش حرف بزنه و مدام میگه من نمی رم مهدکودک. خلاصه صبح ها برنامه ایی داریم با این دانیال و مهدکودک. طفلک خاله پریسا هرچی تلاش می کنه و خودش و به آب و آتیش میزنه تا دانیال رو جذب مدکودک کنه بی نتیجه اس. البته دانیال فقط اولش گریه می کنه و زود ساکت میشه ولی وقتی تو کلاس خاله منظر بود واقعا با اشتیاق میرفت مهد و حتی بعضی شبها می گفت دلم واسه خاله منظر تنگ شده (در این حد).

بهرحال از خانم سیفی معاون مهد خواستم تا صبحها خاله منظر دانیال رو تحویل بگیره و بعد آروم آروم بفرسته تو کلاس خودش که اون هم قبول کرد ولی باز هم دیشب دانیال می گفت خاله منظر که نمی زاره من برم تو کلاسش من نمیرم مهد کودک. حالا امروز به خاله منظر گفتیم که خواهشاً با این پسر ما راه بیا و بزار بیاد تو کلاس شما. تا ببینیم چی میشه.

دیروز عکاس رفته بود مهدکودک . از خاله پریسا خواسته بودم تا موهای دانیال رو با ژل بالا بده که گفت داده بود. امیدوارم عکس خوب بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کسرا
4 آبان 92 14:25
هزار ماشالله



خدا نگهدار دانیال عزیزمون باشه



خیلی عکسهاش عالی شده




مرسی عزیزم. انشاالله همه بچه ها در پناه خدا سلامت و شاد باشن