دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

کدوم عکس بیشتر شبیه دانیال (نظر بدید)

1390/11/9 13:32
411 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز سلام

با تشکر از مامان آویسا که لینک  www.makemebabies.com (اگر می خواهید بدونید بچتون چه شکلی می شه کلیک کنید) رو تو سایتش گذاشته بود.

من سه بار این تست رو امتحان کردم و سه تا عکس مختلف بهم داد. خوشحال می شم نظر بدیدو بگید کدوم یکی بیشتر شبیه دانیال شده.

مامان آویسا تست خیلی جالبی بود مرسی عزیزم

پیشاپیش از محبت  و توجه بی دریغتون ممنونم.

 

عکس شماره ١

عکس شماره 1

عکس شماره ٢

عکس شماره 2

عکس شماره ٣

عکس شماره 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانا
10 بهمن 90 9:55
سلام
اولی بیشتر شبیه حالا چند سالگیشه؟


مرسی از نظرت. فکر کنم 9 ماهگی تا یکسالگی باشه
مامان محیا عظیمی
10 بهمن 90 11:43
سلام
عکس شماره 1


مرسی عزیزم از نظرت
مامان پارسا
10 بهمن 90 14:01
من فکر می کنم اولی یه مقدار شبیه باشه.
یه سئوالی شما و همسرتون موهاتون تیره هست ولی توی سه تا عکس دو تاشون موهاشون روشنه؟


مرسی از نظرت عزیزم. آره نمیدونم چرا . البته دانیال الان هم موهاش از ما روشن تره ولی نه به این روشنی توی عکس
مامان محمدرضا
11 بهمن 90 9:23
هیچ کدوم از این تصاویر نتونستن نگاه قشنگ دانیال رو نشون بدن .
البته چهره مامانش با لبخند خیلی قشنگ تره . راستی چرا این روزا خسته به نظر می رسی؟


عزیزم. مرسی که به حال من توجه نشون می دی. کمی مشفله فکری داشتم. هیچ چیز مثل ناراحتی های درونی آدمم رو خسته نشون نمی دن. البته الان خوب شدم. ممنونم از نظرت در باره دانیال.
مامان صدف
11 بهمن 90 11:22
این سایت زیاد جواب نمیده. من یه بار عکسمو با لنز طوسی گذاشته بودم چشم بچه هام طوسی میشد
دانی از اینا خیلی خشگلتره. فقط مدل موهاشون یه کمی شبیه موهای دانیاله


لطف داری عزیزم. به هر حال مرسی از نظرت
مامان محیا
11 بهمن 90 13:09
واقعا درسته؟ آخه دنی جون خودش خیلی بانمک تر از این سه تاست...


مرسی عزیزم همگی لطف دارید