دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

مکافات واکسن 18 ماهگی

1390/9/26 8:50
585 بازدید
اشتراک گذاری

"الهی بمیرم مامانی چه دردی کشیدی"

روز پنجشنبه با بابا محسن رفیتم تا دانیال واکسن 18 ماهگی رو بزنه. بعد از زدن واکسن کمی گریه کردی و بعدش هم که سوار ماشین شدیم همش پات رو نشون می دادی و به من می گفتی مامان مامان این چیه؟

تا بریم خرید و برگردیم دانیال تو ماشین خوابش برد و وقتی رفتیم خونه تا 3 ساعت بعد خواب بود اما بعدش .... چشمتون روز بد نبینه. دیدیم دانیال تو خواب ناله می کنه و کم کم گریه کنان بیدار شد. بهش استامینوفن دادم. تب کرده بود و حسابی پاش درد می کرد. دیگه طفلک معصوم نمی تونست از شدت درد پاش رو تکون بده چه برسه به اینکه راه بره. 

وحشتناک بود. 

تمام پنجشنبه رو تو بغل من بود و هیچ غذایی نخورد. جمعه ظهر وقتی دختر عمه اش رو دید که داره بازی می کنه به هیجان اومد و از جاش بلند شد.  تونست کمی با سختی راه بره خلاصه .................

امروز صبح که می اومدیم مهد دانیال تو ماشین خوابش برد آخه دیشب خوب نخوابیده بود. طفلک لابد پاش خیلی درد میکرده. به مهد کودک که رسیدیم از خواب بیدار شد و دو دستی من رو چسبیده بود مدام گریه می کرد که من از پیشش نرم. ریحانه (بخشی) وقتی دید دانیال داره گریه می کنه بدو بدو می رفت برای دانیال اسباب بازی می آورد و بهش می داد تا دانی ساکت بشه. " الهی، چقدر نازنین این دختر". ولی به هر حال دانیال وقتی دید من بلند شدم و دارم میرم حسابی گریه زاری کرد. 

خیلی ناراحت کننده اس که وقتی بچه ام به من احتیاج داره نمی تونم کنارش باشم. 

عشق من، ببخش مامانی رو که صبح نتونست بمونه پیشت. آخه مجبور بودم برم سر کار. وقتی بزرگ بشی دغدغه های مادر ها و پدرها رو درک می کنی. من رو ببخش. من رو ببخش. 

دوستت دارم عزیز یکدانه مادر. اندازه تمام کائنات. خیلی زیاد..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جغله كوچولو
26 آذر 90 12:38
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
مامان صدف
26 آذر 90 12:59
مگه واکسن 18 ماهگی هم درد داره؟
بابام جان
خدا به داد من برسه که 2 ماه دیگه باید صدفو ببرم همین واکسنو بزنه


آره عزیزم. واکسن 18 ماهگی از همه واکسنهایی که تا حالا زده بدتر بود. دانیال هنوزم نمی تونه خوب راه بره. خیلی اذیت شد طفلکی
مامان محیا
27 آذر 90 9:41
عیبی نداره بخاطر سلامتی خودشونه دیگه ولی ما مادر نمی تونیم تحمل کنیم من هر موقع که نوبت واکسنهای محیا میشد از دوروز قبلش حالم بد بود حتی شبها نمی تونستم بخوابم انگار خنجر به قلب من میزدند
پریا
27 آذر 90 9:48
سلام. دعا می کنم که دانیال جون هیچ وقت مریض نشه و همیشه سالم و سرحال و خندون باشه. خدا از هرچی بلا و بدیه دورش کنه انشاء الله.
با اجازتون من از عکس دانیال جون توی لوگوی مسابقه نی نی وبلاگ استفاده کردم. اگه دوست داشتین روز 1 تا 9 دی که روزای رای گیری هست به محمدصدرا با کد انتخاباتی 107 رای بدهید. با تشکر از شما و نی نی ناز و خوشگلتون.


خواهش می کنم عزیزم حتما به محمدصدرای عزیز رای خواهم داد