دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

دانیال تو این هفته

1390/9/23 13:34
589 بازدید
اشتراک گذاری

ای آقا دانیال شیطون دیروز عصر که رفتیم خونه نخوابیدی، شب هم که با مکافات خوابیدی، صبح هم که بیچاره کردی تا بیدار بشی، بعد هم که با غرغر رفتی مهد، آخه من چیکااااااااااااااااااااااااااار کنم از دست شیطنتت هات. ضمناً امروز باید می بردمت تا واکسن 18 ماهگیت رو بزنم. اما چون من امروز خیلی کار دارم و اصلا هم نمی تونم مرخصی بگیرم واکسنت رو میزارم واسه فردا. 

niniweblog.comمردونه، جون مامان، امشب زود بخواب که فردا میریم واکسن بزنیم سرحال باشی.

قربون پسر نازم برم.

niniweblog.com

 راستی دیشب یه کلمه جدید گفتی: شیشه

گفتی: مامان شیشه

تازه وقتی باهات اتل متل بازی می کنم تو هم میگی اتل اتل

 

چند تا از عکسای دانیال تو این هفته 

 

دانیال تو اتاق مادران تو مهد کودک

دانیال تو مهد (اتاق مادران)

وقتی دانیال برای گرفتن دوربین از مامانی قاطی میکنه (اونم با صورت کاکائویی)

 

niniweblog.com

 

وقتی دانیال قاطی می کنه

وقتی دانیال قاطی می کنه

 

وقتی دانیال قاطی می کنه

این رایا (هم اتاقی قدیمی دانیال) که دوباره قرار تا چند روز دیگه هم اتاقیش بشه

رایا

دانیال تو حیاط مهد - داره صدف رو تاب می ده . هر چی گفتیم دانی خودت سوار تاب شو ترجیح داد صدف جان رو تاب بده. انگار اینجوری بیشتر خوش میگذره بهش. (شیطونک زیر چشمی هم داره مادر صدف رو نگاه میکنه)

niniweblog.com

دانیال و صدف

دانیال و صدف

دانیال تو حیاط مهد

 

دانیال تو حیاط مهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)