دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

دانیال و تب 2

1391/12/9 14:10
325 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز دانیال خوب نشده الان یک هفته است که دانیال تب داره و دکترا می گن ویروسیه دیروز ازش آزمایش گرفتن. یعنی بابا محسن دانیال رو برد آزمایشکاه و من باید اداره می موندم . ظهر یه نیم ساعتی مرخصی ساعتی گرفتم چون بابا محسن می گفت تو خونه بهنونه من رو می گیره . من هم آژآنس گرفتم و سریع خودم رو رسوندم خونه. پسر ناز من تو راهرو دوید برای استقبال من . بغلش کردم و بردم بالا خونه خودمون. کلی با من حرف زد . دیدم تب داره بعش تب بر دادم و بغلش کردم و تو بغلم خوابید. امروز عصر جواب آزمایش معلوم میشه و اگر عفونت اولیه داشته باشه میره برای کشت و روز شنبه جواب آزمایش کشت معلوم میشه. امیدوارم این دوره بیماری هم تموم بشهو واقعا خسته کننده بود. چون دانیال چیزی نمی خوره و حسابی شعیف شده. البته خدارو شکر دیشب تا صبح دانیال تب نداشت ولی ظهر که زنگ زدم خونه عزیز (آخه دانیال امروز موند خونه) گفت تب داره . توکل بر خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)