دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

آخر هفته و تولد حسام

1391/10/17 14:49
329 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه بابا محسن و  دانیال خونه موندن و من تنهایی اومدم اداره اما ساعت 11 بابا محسن براش کاری پیش اومد و باید می رفت بیرون برای همین دانیال رو آورد اداره پیش من . دانیال از ساعت 12 تا 2 پیش من بود و حسابی همه جا قدم زد و همکارا هی بهش شکلات و کیک دادن  و .... ساعت 2 وقتی رئیسم رفت به معاونمون گفتم از اونجایی که حضور من خیلی مثمر ثمره اجازه بده برم و اون هم موافقت کرد. ساعت 2 بابا بابا محسن رفتیم بیمارستان که عمه شهین رو ببینیم. حسام کوچولو به دنیا اومده بود ولی عمه هنوز تو ریکاوری بود و نتونستیم نه عمه شهین رو و نه بچه رو ببینیم. دانیال حسابی خودش رو تو بیمارستان اینور و اونور مالید و اعصابم رو بهم ریخت. همش میترسیدم مریض بشه واسه همین زود برگشتیم خونه و لباسهاش رو عوض کردم و شستشو و بعد هم یه خواب 4 ساعته. البته دانیال 4 ساعت خوابید و من 2 ساعت. اون شب به آرومی گذشت. پنجشنبه ظهر عمه شهین با نی نی کوچولوش اومدن خونه عزیز. اون شب شام خونه عزیز بودیم و جمعه هم ناهار و شام خونه مامانی (مامان من). شنبه عصر بابا بابایی و دانیال یه سر رفتیم ملاصدرا و خرید و بعد هم آرایشگاه و موهای دانیال رو کوتاه کردیم. البته زیاد نه فقط در حدی که مرتب بشه. بعد هم که شام خونه عزیز بودیم و بعد از کلی درگیری دانیال و هستی سر ژله صورتی و کیف و .... که حسابی مخ ما رو بردن رفتیم خونمون و خوابیدیم. امروز صبح دانیال سرحال و خوشحال از خواب بیدار شد و رفت مهدکودک. امیدوارم بهش خوش گذشته باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
17 دی 91 14:51
سلام دوست خوبم
وب خییلی زیبایی دارید به منم سر بزنید خوشحال میشم!


سلام عزیزم. چشم حتما
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:35
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین... http://ninimod.niniweblog.com