دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

دوشنبه 19 تیر

1391/4/20 9:22
390 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز قرار بود عکاس مهد کودک بره و از بچه ها عکس بگیره اما من نمیدونستم و برای دانیال لباس مناسب نذاشته بودم که خوشبختانه یا متاسفانه عکاسباشی مریض شد و دیروز نرفت مهدکودک. طبق اعلام خاله ساناز انشاالله آقای عکاس 28 تیر برای برای گرفتن عکس میره مهدکودک. 

در ضمن دیروز عمو شهرام هم رفته بود مهدکودک و جشن تولد امیرعلی و روژین و .. بوده. در اینجا به همه بچه هایی که تولدشون رو دیروز تو مهدکودک گرفتن تبریک می گم و  از مامانشون بخاطر کتابهای زیبایی که برای بچه ها یادگاری گرفته بودن تشکر میکنم. البته دانیال در همون لحظه اول کتابش رو پاره کرد بود و ظهر که رفتم دنبالش داشت شاهکارش رو به صدف نشون می داد. عکسهای تولد امیرعلی رو که همکاران زحمت کشیدن در اسرع وقت در وبلاگ می زارم.

دیروز یه صحنه جالب داشتیم اون هم اینکه مامان امیرعلی میخواست از صدف و دانیال و امیرعلی عکس بگیره صدف دستش رو گذاشته بود زیر چونش و ژست گرفته بود دانیال هم دست صدف رو گرفته بود و می کشید با خودش می برد صدف هم دستش همونطوری زیر چونش مونده بود و همونطور که راه میرفت لبخند میزد و به دوربین نگاه می کرد. من که مردم از خنده خیلی باحال بود. 

اگر خدا بخواد و هوا خوب باشه امروز نوبت آب بازی بچه های کلاس خاله بهاره است. یعنی کلاس دانیال اینا. امیدوارم حسابی به پسرم خوش بگذره آخه اون عاشق آب و آب بازیه. امیدوارم بتونم موقع آب بازی پیش دانیال باشم و از ش عکس بگیرم . تاخدا چی بخواد. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان صدف
20 تیر 91 9:42
آره کارای دیروزشون خیلی با مزه بود


تا شب بهش فکر میکردم و خندم می گرفت
مامان هستی
20 تیر 91 9:55
اگه رفتید هوای دختر منو هم داشته باش


زنگ زدم خانمسیفی گفت امروز نمی رن آب تنی. مثل اینکه بعضی ماردها لباس اضافی برای بچه ها نذاشته بودن. گفت فردا.
چشم اگر فردا رفتم هوای هستی جون رو هم دارم عزیزم. نگران نباش
مامان صدف
20 تیر 91 12:53
برو عکساشونو تو پست دیروز وبلاگ محیا ببین. خیلی با مزه شدن.

راستی از آب بازی امروز چه خبر؟ آخه منم برا صدف حوله و مایو آوردم به خاله سهیلا گفتم اگه بچه های کلاس خاله بهاره رفتن استخر صدف رو هم بفرستید. دیگه ازشون خبر ندارم.


امروز نرفتن آب بازی. بعضی مادرها لباس اضافی برای بچه ها نذاشته بودن گفت فردا. آخ جون دانیال با صدف میره آب بازی. چه شود؟ فکر کنم از اون تو نیان بیرون


وای عکسا رو دیدیم خیلی باحال بود. اتفاقاً امروز داشتم تعریفش رو واسه همکارم میکردم. وقتی عکسا رو دیدیم کلی خندیدیم.
مامان صدف
20 تیر 91 12:54
آهان گرفتم. الان جوابتو تو نظر بالا دیدم
مامان کسرا
21 تیر 91 10:00
بچه ها آب را خیلی دوست دارن و هرچقدر
آببازی کنن سیر نمیشن
انشالله همیشه خوش باشن


مرسی عزیزم.
محیا یعنی تمام زندگی
24 تیر 91 9:38
من هر وقت که عکاس میومد میگفتم 3 الی 4 تا ازش عکس بگیره ولی دیدم کیفیت عکساش خوب نیست هرچند ارزونتر از بیرونه دیگه سفارش عکس نمیدم عکاسی بیرون بهتره