دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

پروژه از شیر گرفتن

1391/4/7 8:11
419 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزی هست که دارم با تمام شدن ٢ سال دانیال از شیر می گیرمش اما دانی خیلی وابسته اس و اینکار واقعاً سخته مخصوصاً‌ اینکه عادت داره موقع خوابیدن حتماً شیر بخوره و بخوابه. شب اول خیلی گریه کرد و بهونه گرفت. به هرحال دو سه شب با گیاه صبر زرد شروع کردم اما کاملاً موفق نبود و دانی باز هم می می رو با همون مزه تلخ می خورد. دیشب از پماد متیل سالیسیلات یا همون ویکس خودمون استفاده کردم و ظاهراً خوب بود. بوی تند ویکس باعث شد می می نخوره. هرچند که شب به سختی خوابید و حسابی کلافه بود.

دیگه راهیه که باید رفت عزیزم. ببخشید که باید گولت بزنم و بهت می می ندم. آخه بزرگ شدی . دیگه واسه خودت مردی هستی. می می واسه نی نی هاست.

راستی از مامان ریحانه و امیرعلی عزیز هم بابت هدیه زیباشون تشکر می کنم. شما دوستان همگی من رو خجالت زده کردید. اشنااله بتونیم محبتتون رو در خوشی جبران کنیم.

این روزها کارم زیاده و کامپیوتر هم بی نهایت کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدف
13 تیر 91 8:48
وای که وقتی از این پروژهء عظیم صحبت میشه غم تمام وجودمو میگیره.
صدف هم شبا همین جوری مخوابه. خدا رحم کنه


واقعا کار سختیه. اگر مادرها بیشتر از بچه ها عذاب نکشن مطمئنا به اندازه اونها غصه میخورن. امیدوارم شما به راحتی این پروژه رو طی کنید