دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

دانیال مریض بود + عکس

1390/12/20 9:12
281 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته روز یکشنبه١٤ اسفند  من و بابایی رفتیم مهدکودک دنبال دانیال. دانیال با بابایی کلی بازی کرد و هرچی اسباب بازی بود رو سوار شد و بعد برگشتیم خونه. دانیال اشتها نداشت خوابید وقتی بیدار شد دیدک تب و بیرون روی داره. تا صبح بیدار بودیم و دانیال حتی توی خواب هم بیرون روی داشت طوری که تا صبح حدود ٨ بار تعویضش کردم. فرداش نه من و نه بابایی نرفتیم اداره و عصر دانیال رو که همین طور بیرون روی شدید داشت و هیچ چیزی هم نمی خورد بردیم دکتر. دکتر بهش دارو داد و گفت انگار میکروب وارد بدنش شده و ... بهش دارو داد و از اونجا رفتیمخونه مامانی. داروهای دانی رو دادم و دانیال روی پام خوابید. بعد از حدود نیم ساعت دیدم داره می لرزه. چشمتون روز بد نبینه که چی کشیدیم دانیال تب و لرز کرده بود اما من می ترسیدم و گریه می کردم فکر می کردم شاید تشنج کرده باشه. بابایی هم تو کوچه بود زنگ زدم به بابایی اومد و بعد از کلی گریه زاری و اعصاب خوردی دانیال رو بردیم دوباره مطب دکتر . دکترش گفت که تشنج نبوده و تب و لرز کرده تا صبح پاشویش کنید و بهش تب بر بدید و حواستون باشه که تبش بالا نره. خلاصه اون شب رو هم بیدار بودیم و من به رئیسم زنگ زدم که فردا رو هم نمی تونم بیام. چهار شنبه هم دانیال رو خونه پیش عزیزش گذاشتیم و نبردیم مهدکودک. خلاصه بعد از چند روز بیماری دانیال بهتر شده و امروز رفته مهدکودک. راستی چهارشنبه شب با بابایی رفتیم برای دانیال کفش خریدیم اما بچم دوباره وقتی برگشتیم خونه تب و لرز کرد و کلی ناراحت شدیم. دیروز هم خوه تکونی عید داشتیم.

این عکسها مربوط به یکشنبه ١٤ اسفند تو حیاط مهدکودک

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

بقیه عکسها در ادامه مطلب ...

  

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

 

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

دانیال تو حیاط مهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

lمامان محمدرضا
20 اسفند 90 14:40
الهی الهی
مادر شدن یک امتحان سخت و شیرین است
دلواپسی هایم دو چندان شد خدا را شکر
کاملا درکت می کنم.


مرسی عزیزم