دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

دندون های جدید- رای- عکس جدید پسرخاله

1390/12/13 9:09
529 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه (١١ اسفند)

مثل همیشه رفتیم خونه مامانی. پسرخاله محمد و پسرخاله علی (پسرخاله های من) اونجا بودن. دانیال وقتی دید دایی غلام داره تو حیاط آتیش درست میکنه (برای کباب کردن جوجه) گیر داد بره توی حیاط. پسرخاله محمد هم گفت کاپشنش رو تنش کن ببرمش تو حیاط.  من هم لباسهای دانیال رو پوشوندمم و دانی رفت حیاط. ذوق زده بود آخه حیاط خونه مامانی رو خیلی دوست داره. بعد از چند دقیقه صداش کردم و گفتم دانیال نمیای تو پیش مامانی هواسره ها دانیال با یه نازی گفت نه. گفتم مامانی پس اگر سردش شد بیا تو باشه؟ اون هم دوباره با همون ناز سرش رو کج کرد و ششم (چشم). کلی از این حرکات دانیال ذوق کردیم و خندیدیم.

راستی خاله زیبا رو از وقتی از مسافرت مشهد برگشته بود ندیده بودیم. برای دانیال یه لوز و شلوار سرمه ای خریده بود و یه عروسک کوچولوی دخمل. خاله زیبا دستت درد نکنه همیشه به ما لطف داری.

این هم عکس امیرحسن پسرخاله کوچولوی دانیال  که خاله زیبا وقتی رفته بود مشهد ازش گرفت. امیرحسین دو ماه و نیمشه

امیرحسین

 

دندون های دوازدهم و سیزدهم (دندان های نیش)

دیشب (12 اسفند) متوجه شدم که دو تا دندون نیش بالای دانیال از لثه بیرون زده. مبارک باشه پسر گلم. دیگه بزرگ شدی. خدا رو هزار بار شکر . اینها دندون های دوازدهم  و سیزدهم دانیال هستن.

رای برای انتخابات مجلس

دیشب با  عزیز و عمه شیوا و عمه شهلا رفتیم برای انتخابات مجلس رای دادیم. رای مامانی رو دانیال توی صندوق انداخت.

عکس دانیال وقتی داشت رای مامانی رو تو صندوق می انداخت

دانیال و رای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدف
16 اسفند 90 13:45
پس چرا صدف این قدر زیاد دندون داره. صدف دو ماه پیش دندون شونزدهمشم در آورد


نیمیدونم.!!!!!!!!!!!!!!!!!