دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

دانیال تازگی چه میکنه

1390/8/29 10:32
334 بازدید
اشتراک گذاری

دانیال جدیداً یاد گرفته بگه:

ما اِ مَ اِ = مال منه

بابا محسن وقتی میخواد بادانی شوخی کنه دست من رو میگیره و به دانیال میگه مامان منه دانیال هم حرص میخوره، با عجله میاد منو میکشه کنار و هی میگه         مامااِ مَ اِ = مامان منه

الهی فدات بشم پسر نازم معلومه که من مامان توام جیگرم. فقط مال تو بغل

.....

یه کار دیگه که دانیال میکنه اینکه که همش میره سراغ ویترین کمد خودش و هی با اشاره به اسباب بازیهای تو ویترینش اشاره می کنه و انقدر پشت هم میگه مامان مامان مامان.... تا برم  و در ویترین رو باز کنم و اون هرچی میخواد برداره و بریزه و بازی کنه.

یا گیر میده بزارمش رو کابینت آشپزخونه تا با کلید چراغ هود بازی کنه

 گاهی وقتها هم که ساکت شده رفته یه گوشه یا داره کیف لوازم آرایش من رو میریزه بیرون یا رفته از رو میز توالت گوش پاک کن ها رو برداشته فرو کنه تو گوشش که خیلی هم خطرناکه.

 رو میز وسط مبلها هم که میره وای می ایسته که اونهم خیلی خطرناکه.

بعضی وقتها هم خیلی از چیزها رو هم برمیداره خیلی عادی میره در سطل آشغال رو باز میکنه میندازه تو سطل بعد هم با خونسردی در سطل آشغال رو میبنده و میاد به بازیش ادامه میده. یعنی اگه حواسم بهش نباشه کلی از وسایل کوچیک خونه رو هر روز میدیم شهرداری میبره.

خلاصه... تمام مدت باید این دانی رو پایید تا کار خطرنامی نکنه.

...............

گلاب به روتون جسارته عذر میخوام شرمنده اینو می نویسم، سرویس بهداشتی هم نمی تونیم از دست این پسر بریم. یادگرفته میاد در دستشویی رو می بنده. خوبه دفعه اول که این کار رو کرد بابا محسن خونه بود و من رو از تو دستشویی نجات داد اگه نبود چکار می کردم. اگه هم در رو نبدنیم پشت سرم میاد تو. نتیجه می گیریم تا دانیال بیداره سرویس بهداشتی بی سرویس بهداشتی سبز

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدف
1 آذر 90 13:12
خیلی بامزه هستن. همشون