دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 25 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

روزهای پایانی پروژه موفقیت آمیز از شیر گرفتن دانیال

1391/4/17 8:38
504 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دیگه دانیال هر دو یا سه روز یکبار می می میخوره و حسابی به شرایط جدیدش عادت کرده هرچند حالا دیگه ظهر ها نمی خوابه ولی در عوض شب بدون خوردن می می خیلی زود بیهوش میشه.

راستی پسرم دیگه شیر پاستوریزه می خوره البته از نوع پاکتی کوچک با نی. خدا رو شکر چون خیلی نگران بودم که دانیال حالا که دیگه می می نمی خورده چطوری باید کلسیم بدنش رو تأمین کنه آخه شیر پاستوریزه دوست نداشت که خوشبختانه حالا دیگه دوست داره.

انشاالله تو این یکی دو هفته کلاً پروژه با موفقیت به پایان می رسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مانی محیا
17 تیر 91 10:23
خدا شکر. آقا شدی دنی کوچولو


مرسی خاله جون
مامان صدف
17 تیر 91 14:28
خدا رو شکر که به خیر خوشی داره تموم میشه


مرسی خاله جون. خدا کنه همه مامان ها و نی نی هااین پروژه رو به راحتی بگذرونن. آخه فکر کنم به همون اندازه که به بچه ها سخت میگذره مامان ها هم عذاب وجدان بدی میگیرن
مامان کسرا
18 تیر 91 11:53
امیدوارم که برای اجرای این پروژه شما و

دانیال جون اذیت نشید من به کسرا تا دوسال و دو ماه شیر دادم و به یکباره از شیر گرفتمش خیلی اذیت شد


خاله جون دانیال هم الان دو سال و یک ماهه شده. متاسفانه هر دو اذیت شدیم ولی دیگه تموم شد. الان هر دو یا سه روز یکبار بهش شیر میدم. شاید هم دیگه ندم
مامان محمدرضا
19 تیر 91 10:32
الهی، درکت می کنم ، من که وقتی می خواستم محمدرضارو از شیر بگیرم، خودم تا چند وقت مریض شدم و تب کردم.


آخی