دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

شنبه جشن سالروز ازدواج حضرت فاطمه و حضرت علی

1390/8/11 13:04
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یکشنبه 8 آبان 90 هرکاری کردم نشد وارد وبلاگ پسرم بشم. سوال نمی دونم چراسوال

روز شنبه 7 آبان سالروز ازدواج حضرت فاطمه و حضرت علی بود. ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگردانشگاه یه جشن کوچولو تو تالار دانشکده مدیریت گرفته بودند که بابای دانیال چون اونجا کار داشت و باید می موند ما هم به تبع اون موندیم و مراسم رو دیدیم. روی سن یه سفره عقد برای دکور برنامه گذاشته بودن و گروه تواشیح لیله القدر اومدو دو تا سرود-تواشیح رو اجرا کرد. برنامه بدی نبود. دانیال اون روز تو تمام کلاسهای طبقه 3 دانشکده سرک کشید و تقریباً همه دانشجوهای دانشکده یه بار اومدن و لپ دانیال رو کشیدن. دانیال هم انصافاً کم نذاشت تا تونست این ور و اون ور دوید و آخر برنامه هم تمام بادکنک ها رو ترکوند و حسابی شیطونی کرد و من رو مجبور کرد آب میوه رو با نی بدم دست خودش تا بخوره و حسابی خودش و من رو نوچ و کثیف کنه.

دانیال از خستگی تو ماشین بلافاصله خوابید.

 

عکسهای دانیال تو مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه تو دانشکده مدیریت

دانیال رو لبه سن دانشکده مدیریت

دانیال رو سن - تالار دانشکده مدیریت

دانیال رو صندلی تالار دانشکده مدیریت

دانیال -   تالار دانشکده مدیریت

دانیال در حال ترکوندن بادکنک

دانیال در حال فضولی تو سفره عقد دکور دانشکدهدانیال - تالار دانشکده مدیریت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وانیا
9 آبان 90 9:31
دانیال نازم همیشه در شادی و عروسی باشی
توهم اسم پسر من هستی اما کوچکتر ازد انیال من.
خوشنام باشی گلم


مرسی خاله جون

مامان محیا
9 آبان 90 9:37
ایشاله عروسی خودش


مرسی خاله انشاالله عروسی محیا جو