دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

عکسهای روز دوشنبه 24 بهمن

1390/11/25 10:28
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای روز دوشنبه 24 بهمن

دیروز توی مهدکودک تولد بچه های متولد ماه بهمن بود من می خواستم برم و از دانیال و دوستاش عکس بگیرم اما مطابق معمول کار پیش اومد فقط یک دقیقه آخر رسیدم که تا اومدم عکس بگیرم همه چی تموم شده بود و همه رفته بودن

دانیال و محیا

اینجا دانیال محیا رو بغل کرده پسرم خیلی با محبته

دانیال محیا رو بغل کرده

اینها هم دوستان دانیال هستن. دانیال خودش از کادر اومد بیرون

از راست به چپ: ریحانه. اسم اون گلی رو نمی دونم چیه . بعدی آرمیتا. امیرعلی. اون جلویی هم صدف

دوستان دانیال

اینجا دانیال و ریحانه تو مهد کودک تو بغل من هستندو خاله رویا ازشون عکس گرفته

دانیال و ریحانه تو بغل من

دانیال و ریحانه تو بغل من

دیروز عصر عمه شبنم و نی نی کوچولوش ریحانه اومدن خونه ما . با زحمت دانیال رونشوندیم کنار ریحانه تاازشون عکس بگیریم آخه دانیال تا دوربین رو می بینه می خواد دوربین رو از من بگیره . نمی زاره عکس بگیرم

دانیال و دختر عمه اش

دانیال و دختر عمه اش

دانیال و دختر عمه اش

این هم یه عکس تکی از ریحانه کپلی

ریحانه دختر عمه دانیال

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
25 بهمن 90 10:29
آخ آخ آخ این هم یه خاطر خواه دیگه...تا حالا از قضیه خبر نداشتم..واااای دخترم از دستم رفت..قربون محبتت دنی،خاله جون...از مامانت هم ممنون بابت این عکسهای قشنگ..

قربونت. قابلی نداشت
مامان آبتین
25 بهمن 90 13:01
عکسای قشنگی بود. برای ریحانه کوچولو هم اسفند دود کنید.


مرسی عزیزم. لطف داری
مامان صدف
25 بهمن 90 14:31
الهی من قربون دخترم برم که تنهایی رفته بود جشن تولد. مادر برای غریبیت بمیره الهی. کاش میتونستم بیام که تنها نباشی عزیزم
آیدا
8 اسفند 90 15:30
:
چه عکسهای خوشگلی می وسمت عزیزم



مرسی عزیزم