دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

نهمین دندون دانیال

1390/11/8 9:38
513 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه ٥ بهمن دیدم که دندون نهم دانیال (دندون آسیاب اول بالا سمت چپ دانیال) دراومده. کلی ذوق کردیم. البته دیده بودم که لثه های پایینش باد کرده اما دندون بالایی زودتر دراومد.

دوستت دارم مامانی عشق منی

پنجشنبه با خاله زیبا رفته بودم بازار. دانیال پیش دختر خاله ساناز و مامانی و دایی غلام مونده بود. از اول تا آخر بازار هر چی می دیدم می گفتم برای دانی بخرم؟ دیگه کفر خاله زیبا دراومده بود. برای دانی عینک دودی خریدم یه عینک قرمز که خیلی هم بهش می اومد. یه شلوار لی هم گرفتم برای عیدش ولی یه کمی براش بزرگه. یه خورده چیزهای دیگه هم خریدیم مثل و جوراب و لباس خونه و ... که دیگه پولمون تموم شد و برگشتیم خونه. شلوار لی دانیال رو پاش کردم دانیال انقدر ذوق کرده بود که نمی ذاشت از پاش در بیارم. دیگه کاملا می فهمه لباس جدید  براش خریدم و حسابی ذوق می کنه.

دانیال با عینک دودی

دانیال با بادکنکش خونه مامانی

دانیال با بادکنکش خونه مامانی

دیشب دختر عمه دانیال هستی اومده بود خونمون. دانیال کلی از دیدنش ذوق کرد و با هم بازی کردن. دانیال همش می خواست بره رو پای اون بشینه اما اون طفلکی تازه ٣ سالش تموم شده و هنوز کوچولوهه و نمی تونست دانیال رو بغل کنه. (از دست این دانیال)

امروز دانیال بعد از حدود ١٠ روز اومده مهد کودک. خوش بگذره پسر کوچولوی مامان

دانیال تازگی میگه:

شین شین بیشین = بشین

مان منی= مال منه

د د= دانی

اوشن= روشن

با= بالا

دیگه یادم نمی یاد اما خیلی چیزها می گه که ما منظورش رو بفهمیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا عظیمی
8 بهمن 90 9:18
آفرین به دانیال شیطون بلا
مامان پارسا
8 بهمن 90 13:54
مهد خوش بگذره دانیال