دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

عسکهای قدیمی دانیال تو دوربین دایی

1390/10/25 9:52
635 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری از عکسای دانیال که تو دوربین دایی غلام بود و تا حالا وقت نمی شد ازش بگیرم. این دفعه طلسمش شکست.

اینجا عکسای دانیال مربوط به تابستونه که دانیال داره تو حیاط مامانی تو وان بادیش آب بازی می کنه

دانیال تو حیاط مامانی در حال آب بازی

دانیال تو حیاط مامانی در حال آب بازی

دانیال تو حیاط مامانی در حال آب بازی

دانیال تو حیاط مامانی در حال آب بازی

عکسای دانیال تو محرم 1390

دانیال محرم 90

دانیال محرم 90

دانیال تو قطار رفت از تهران به مشهد

دانیال تو قطار رفت از تهران به مشهد

دانیال و بابایی تو قطار رفت از تهران به مشهد

این هم پسرخاله دانیال، امیرحسین که تو مشهد ازش عکس گرفتیم. البته الان بزرگ شده

پسرخاله دو کیلویی دانیال (امیرحسین)

پسرخاله 2 کیلویی دانیال (امیرحسبن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
25 دی 90 11:27
یادش بخیر تابستون آدم دلش آب بازی می خواد
مامان ریحانا
26 دی 90 11:47
الهی چه آب بازی هم میکنه
چه استخر خوشگلی


مرسی عزیزم چشمات خوشگل می بینه
مامان پارسا
26 دی 90 14:05
سلام
صبحها چرا دانیال رو خودت نمی آری توی مهد و جلوی در تحویل می دی. یکشنبه که باباش دانیال رو آورد داد پیش خاله داشت گریه می کرد.
کاش خودت بیاری تو تحویل بدی


قبلا خودم می آوردم ولی خیلی گریه می کرد و من هم تا ظهر اعصاب و روان نداشتم. من هم بیارمش خیلی گریه میکنه بیشتر از وقتی که باباش تحویلش می ده. ولی باز سعی میکنم باز امتحان کنم و خودم بیارمش. مرسی از توجهت عزیزم
مامان صدف
27 دی 90 12:57
خدا امیر حسین کوچولو رو برای پدر و مادرش حفظ کنه. چشم به هم بزنید میشه 12 کیلو

مرسی عزیزم. انشااله همه نی نی ها زیر سایه پدر و مادر و با سلامتی بزرگ بشن.