دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

غربالگری مرحله 1

1393/8/18 13:03
455 بازدید
اشتراک گذاری

22 مهر برای آزمایش غربالگری مرحله اول رفتم هم آزماش خونه و هم سونوگرافی. جنسیت این کوچولوی جدید مشخص نشد و دکتر واسعی گفت که الان خیلی کوچکه و. هرچی که بگه بیشتر ذهن ما رو مشغول میکنه.

فردای اون روز رفتم و جواب آزمایش رو به دکتر نشون دادم  که خدارو شکر خوب بود و برای 17 آبان برام یه آزمایش غربالگری دیگه نوشت غربالگری مرحله 2 . (فقط آزمایش خون)

بعد از آزمایش غربالگری مرحله اول در همون حین که عمو جوادم هم فوت کرده بود محل کارم هم به یه طبقه بالاتر منتقل شده بودو رئیسم هم عوض شده بودو تنها کارشناس اون مدیریت خود من بودم و همه کارها رو سر من ریخته بود و استرس زیادی رو تحمل می کردم میگرنم عود کرد و یه سردرد سه روزه شدید و در نهایت اورژانس  بیمارستان طالقانی و آمپول دگزا و کلی گریه و زاری های من. هم بخاطر درد و هم بخاطر نگرانی از زدن اون آمپول

 

پسندها (1)

نظرات (0)