دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

عکسهای تولد دانیال تو مهد کودک

1392/3/26 9:30
597 بازدید
اشتراک گذاری

اواسط خرداد ماه تو مهد کودک برای بچه های متولد خرداد یه جشن تولد گرفتن. بچه های خرداد ماهی تبسم و دانیال بودن. من رفتم مهد کودک خاله پریسا لباس دانیال رو پوشونده بود دانیال هم فکر می کرد من رفتم دنبالش تا ببرمش خونه. تا دید که قرار نیست بره خونه شروع کرد به گریه و زاری. حسابی گریه کرد و با بدبختی ازش یه  عکس بدون گریه انداختیم. چه تولدی بود. دانیال با انگشت تمام کیک رو صفا داد. دوربین من فقط دو تا عکس درست انداخت و خراب شد. ولی خاله پریسا با دوربین مامان صدف چند تا عکس انداخت که انشاالله فردا می زارم تو وبلاگ. الان فقط دو تا عکس رو دارم که با دوربین خودم انداختم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)