دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

گرفتگی کمر در اواخر ماه دوم بارداری

1393/8/18 12:41
460 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر ماه دوم بارداری بودم که کمرم گرفت و چون دارو هم نمی تونستم مصرف کنم حسابی کله پا شدم. دو سه بار دکتر رفتم و در نهایت دکتر متخصص مغز و اعصاب بهم گفت که دیسکت تحت فشار و کاری نمی شه کرد و پیشنهاد می کنم حتی پماد هم استفاده نکنی چون هنوز سه ماهه اول بارداری هستی و من حسابی گرفتار شده بودم. کمرم کاملا خم مونده بود و درد شدیدی داشت و غیر از تحمل هم نمی شد کاری کرد تا اینکه بعد از حدود 5 روز کمرم صاف شد و به زندگی عادی برگشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مانی محیا
18 آبان 93 12:55
خدارو شکر. فاطمه جان من از اولش همچنان پماد زدم تا حالا. مدلای مختلفش. دیگه دیدم اثر نمیکنه ازین خفنا که داداشم تو بدنسازی به خورد ملت میده، زدم و میزنم و مفید واقع شده. بیخیل حرف دکتر..