دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

به عشق تو دانیال من

1392/11/13 11:11
570 بازدید
اشتراک گذاری

لالایی میخونم روتو میپوشونم بی ترسو اضطراب

 با من بری به خواب

 

لالایی میخونم روتو میپوشونم بی ترسو اضطراب

با من بری به خواب

جونم کن اگر جرم جونی

جونی کن که پامون گیر باشه

فقط تقدیره که میشه همیشه

دعا کن عشقمون تقدیر باشه

توداری خالق اون لحظه میشی

که من شادم سرراه نگاهت

از اینجاهاله ی ماهو نگاه کن

ببین امشب چقد ماه نگاهت

تونزدیکی که دنیا دور میشه ادم

 ادم با عشق تو مغرور میشه

خیالم راحته هستی و هرشب

تواغوش خودم خوابی همیشه

لالایی میخونم روتو می پوشونم بی ترس و اضطراب

با من بری به خواب

ادم بدون روح میمونه روی اب

عادت کنن هرشبو

با من بری بخواب

لالایی میخونم روتو میپوشونم بی ترسو اضطراب

با من بری به خواب

من با تو روشنم

تنها به من بتاب

دست منو بگیر

باتو برم بخواب

جونم کن اگر جرم جونی 

جونی کن رو دنیا پابزارم

تو اغاز همین پایان خوبی

چه روزای قشنگی با تودارم

بگو چشمامو رو دنیاببندم

بزار چیزی بغیر از تونبینم

فقط دور تو می چرخم همیشه

تو خورشیدیو من کل زمینم

چجوری پنجره بازه به بیرون

تو خوابیدی ولی بیداره شیشه 

ببین احساس دیروز منو تو

چه احساس قشنگی داره میشه

لالایی میخونم روتو می پوشونم بی ترسو اضظراب

با من بری به خواب

ادم بدون روح میمونه روی اب

عادت کنن هرشبو

با من بری بخواب

لالایی میخونم روتو میپوشونم بی ترس و اضظراب

با من بری به خواب

من با تو روشنم

تنها به من بتاب دست منو بگیر

باتو برم بخواب

دست منو بگیر

باتو برم بخواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 11:31
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
سوینا
13 بهمن 92 11:32
سلام.وبلاک زیبایی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید اگر با تبادول لینگ موافق هستید خبرم کنید [گل