دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

عکس آبتنی بچه ها تو استخر بادی مهدکودک

1391/4/21 12:22
1,940 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره چهارشنبه ساعت 10:30 نوبت به آب بازی بچه های کلاس دانیال اینا رسید. منم رفتم تا از دانیال عکس بگیرم اما اونجا پشیمون شدم که دانیال من رو ببینه. ترسیدم با دیدن من گریه زاری کنه و بهش خوش نگذره. برایهمین دوربین رو به مامان ملیسا که اومده بود به م ملیسا شیر بده دادم تا ازشون عکس بگیره. خودم هم از پنجره توی سالن آب تنی بچه ها رو نگاه می کردم. انصافاً دانیال حسابی کیف می کرد. من زیاد نموندم و بعداز گرفتن چند تا عکس که مامان ملیسا گرفت برگشتم اداره.

دانیال- هستی- ریحانه- درسا شماره 1 و درسا شماره 2- امیرعلی- بردیا

ادامه عکسها در ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آراد(خاطره)
23 تیر 91 12:25
جانمممممممم...عزیزم همیشه شاد باشی و بخندی...
مانی محیا
24 تیر 91 8:45
آخی.. جای محیا خالی . میدونستم 4 شنبست همون سه شنبه ازش عکس انداختم
محیا یعنی تمام زندگی
24 تیر 91 9:35
این همه بچه توی استخره به این کوچکی
در هر حال از هیچ چی بهتره
خوش باشید بچه ها


مرسی خاله جون
رضا صمدی
15 بهمن 92 15:39
با تشکر از وبلاگ خوبتون میتونم ازتون خواهش کنم لینک سایت شرکتمون که در مورد وسایل بازی کودکان هست رو به سایتتون اضافه کنین. دنیای سازه های بادی اضافه شد