دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

عکسهای دانیال تو خونه اواخر مهر 1390

1390/7/27 14:04
686 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها کاملاً تصادفی کتاب چه کسی گهواره را تکان خواهد داد رو خوندم. این کتاب رو بخاطر مسابقه کتابخوانی که اداره گذاشته بود خوندم اما جالب این بود که موضوع کتاب در مورد بچه ها و مهد کودک بود.

واقعاً عذاب وجدان گرفتم که مجبورم دانیال رو بزارم مهد و برم سرکار. البته باز خدا رو شکر که فقط تا ساعت دو و نیم تو مهدکودکه. این روزها سعی می کنم کیفیت ارتباطم بادانیال رو بالاتر ببرم. ما که همیشه از نظر وقت کم میاریم حداقل کیفیت رو بالا ببریم. سعی می کنم وقتی می رم خونه کمتر استراحت کنم و بیشتر با دانیال بازی کنم. زیاد بغلش کنم و حسابی بخندونمش

امیدوارم وقتی دانیال بزرگ شد برای اینکه مجبورم صبح ها از خواب ناز بیدارش کنم و ببرمش مهدکودک من رو ببخشه.

دانیال محو تلویزیون شده

دانیال لالا کرده

دانیال و هستی

دانیال رو تاب خونه

دانیال در حال جستجو تو کیف مامان

دانیال کنار موتورش تو خونه 

دانی رو موتورش تو خونه

دانی رو موتورش تو خونه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طاها
27 مهر 90 10:17
هر کی نگه ماشاالله سوراخ سوراخ شه والله
اسفند یادتون نره.


مرسی عزیزم. شما لطف داری خانومی
مامان صدف
27 مهر 90 11:49
پس از این به بعد حسابی خوش به حال دانیال میشه


آره خوش به حال هر دومون میشه.مادر بودن واقعاً نعمت بزرگیه که باید قدرش رو دونست. لذت بردن از لحظه های ناب بزرگ شدن فرزندمون بسیار زیبا و فراموش نشدنیه.
ثمين
29 مهر 90 16:52
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان محیا
30 مهر 90 11:12
پسپرش دست خدا...خودش بزرگه...خدا ببخشتش


مرسی عزیزم
وانیا
9 آبان 90 9:33
کارایی که دانیال می کنه عین دانیال منه .ههههههههه


الهی، چه جالب. انشاالله هردوشون هرجا هستن و خواهند بود سلامت و شاد باشن. (زیر سایه پدر و مادر)