دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

تولد الینا

1394/3/5 2:49
346 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز 19 فروردین 94 ساعت 10 و 52 دقیقه الینای نازنین بدنیا اومد. اون شب شب تولد حضرت فاطمه سلام الله هم بود. اون روز صبح زود همراه بابا محسن و عمه شیوا رفتم بیمارستان. قرار بود مامانی اینا خودشون بیان. دانیال هم پیش عزیز مونده بود. بعد از طی کردن مراحل اداری و پزشکی بالاخره الینا بدنیا اومد. تو اتاق عمل استرس زیادی داشتم  و بخاطر فشار و دردی که به قفسه سینه ام وارد شده بود بهم مسکن بسیار قوی زده بودن. طوری که وقتی الینا بدنیا اومد و صورتش رو به صورتم چسبوندن داشتم از حا ل می رفتم. تا ساعت 13 و 30 تو ریکاوری بودم و بعد هم که رفتم به بخشبا فاصله زمانی کمی دوباره درد و درد و درد. مسکن زدن و من دوباره تا 8 شب خوابیدم. همه اومده بودن ملا قاتم و من اصلا نتونستم با کسی درست و حسابی حرف بزنم. حتی موقع مرخص شدن هم درد داشتم و با حال بدی به خونه رسیدم. اون روز خواهرم جمیله خیلی کمکم بود. تو بیمارستان هم تا د که شب پیشم بود. شب آبجی مهدیه اومد ودوباره صبح جمیله .

بگذریم چند روز اول درگیر کتف درد و سردردهای خودم بودم که الینا هم زردی گرفت و سه شب تو بیمارستان بستری شد. تو این مدت دانیال پیش عزیز و عمه شیوا موند یکبار هم اومد ملاقت الینا.

برای ده روزگی الینا حال و حوصله ایی برامون نمونده بود از بس که هی رفتیم بیمارستان و برگشتیم اعصاب و انرژی برامون نمونده بود. الینا 17 روزه شده بود که بابا محسن بخاطر قدردانی از زحمات و هدیه های اقوام سور بدنیا اومدن الینا رو داد البته از خانواده من کسی نبود چون خاله جمیله و دایی غلام برگشته بودم مشهد و بقیه هم راهشون دور بود و ما بهشون نگفتیم به زحمت نیفتن. مامان من هم که چند روز اول خونه من بود با بستری شدن الینا رفت خونه خودشون و شب میهمانی هم مریض بود و به اون هم نگفتیم که بیاد.

بهرحال دست همگی درد نکنه هم خانواده بابا محسن و هم خانواده خودم که همگی بسیار لطف داشتن

الینا سی و دو روزه بود که عزیز بخاطر جراحی دیسک کمر بستری شد و هنوزهم بیمارستانه. انشااله شاید فردا مرخص بشه

این وسطا الینا هم سرما خورد یعنی ابریزش بینی پیدا کرد که خداروشکر خوب شده. یکبار هم بردیمش پیش دکتر حریری که دکتر دانیال بوده. جای مطبش عوض شده بود و کلی گشتیم تا پیداش کردیم.

راستی الینا وقتی بدنیا اومد 3کیلو و 320 گرم بود. قدش هم 49 سانتی متر.

به زودی عکسها رو آماده می کنم و میزارم البته اگر وقت کنم

پسندها (1)

نظرات (1)

پروانه
22 تیر 94 12:13
مبارک باشه زیر سایه پدر و مادر سالیان سال با خوشی و سلامتی انشاله زندگی کنه