دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 18 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

فقط برای تو میشه از عطر پونه واژه ساخت

1390/10/18 13:12
492 بازدید
اشتراک گذاری

فقط برای تو میشه از عطر پونه واژه ساخت 

 

عاشق چشمای تو شد بغل بغل ترانه ساخت

 

فقط برای تو میشه زندگی رو یكسره ساخت

 

تو رو قشنگترین گل گلدونه باغ دل شناخت

 

فقط تویی كه می تونی دستمو راحت بخونی

 

با من عاشق بمونی یا منو از خود برونی

 

میشه برای تو از هزار و یك شب قصه گفت

 

یا كه میشه هزار و یك قصه از تو شنفت

 

میشه با تو جوونه زد ، حرفای عاشقونه زد

 

تیری كه می رفت به خطا، بالاخره نشونه زد

 

جون و دلم فدای تو جون میذارم به پای تو

 

می زنه قلب عاشقم تنها فقط برای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
18 دی 90 12:39
سلام احوال دانیال عزیزم چطوره من این پسرو خیلی دوست دارم


قربونت برم. الحمدلله. بهتره. دروغ نیست دل به دل راه داره. منم ریحانه جان رو خیلی خیلی دوست دارم
مامان پارسا
19 دی 90 9:19
سلام
حال دانیال انشاءلله که خوب شده.
راستی مامان دانیال شما به دانیال واکسن آنفولانزا نزدید؟


خدا رو شکر بهتره. چرا اکسن آنفولانزا هم بهش زدیم اما چشمت روز بد نبینه عزیزم انگار نمی زدیم بهتر بود