دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 18 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

تولد دانیال

1396/5/11 10:25
209 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز بعد از برگشت از مشهد یرای دانیال تولد گرفتم. بهش قول داده بودم. البته قصدم این بود که عمه های دانیال رو دعوت کنم برای شام. اخر شب هم یک کیک بگیرم که دانیال حس کنه تولدشه پ در عین حال دیگران به زحمت نیفتن
شب خوبی بود . عموما وقتی خونه من مهمان هست علیرغم مشغله کمردرد و یا گاهی خستگی شاد میشم. جس میکنم به دیگران هم خوش بگذره.
بچه ها که کیف کردن. زدن و رقصیدن و کیک خوردن
 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

داستان های کهن ایرانی
11 مرداد 96 11:33
تولدش مبارک درود بر شما. من و همسرم داستان های کهن ایرانی را گردآوری و تایپ می کنیم تا از یادها نرن. خوشحال می شیم شما هم بیایید ببینید و اگر قابل دونستید ما را به دیگر دوستان نیز معرفی کنید. با سپاس