دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

درست کردن دندونها ی دانیال

1394/9/24 9:53
208 بازدید
اشتراک گذاری

یادم رفته بود بنویسم که چند هفته پیش دانیال رو بردیم دکتر واسه چکاب دندون ها . یه 10 ، 12 تاایی از دندونهاش نیاز به ترمیم داشت. رفته بودیم یه مطب خصوصی . بعد تصمیم گرفتیم برای درست کردن ببریمش دندانپزشکی دانشگاه که با همراهی عمه شیوا رفت. یه قیامتی بپا کرد که نگو و نپرس. من رفتم  آرومش کنم بد تر شد. خودم هم انقدر گریه کردم که بابامحسن اومد. خلاصه که برنامه ایی داشتیم. او روز گذشت و با فاصله دو روز بعد قرارشد واسه بقیه دندون هاش بره که رفت ولی با دیدن یونیت دوباره قیامتی بپا کردو اصلا ننشست تا دکتر دندونهاش رو ببینه چه برسه به اینکه درست کنه. خلاصه که تصمیم گرفتن بهمون وقت بدن تا هفته اول دی ماه با داروی آرامبخش بخوابوننش و دندونهاش رو یکجا درست کنن. من راضی نبودم ولی وقتی دیدم دوستای دانیال هم چند تاشون مجبورا همین کار رو کردم رضایت دادم و حالا قراره که هفته اول دی ماه دندون های دانیال رو از این طریق درست کنن. خدا بخیر کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)