دانیالدانیال، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
الیناالینا، تا این لحظه: 9 سال و 17 روز سن داره

دانیال و الینا بهترین هایم

اومدم خاله جمیله. مریضی دانیال

1391/9/29 9:30
359 بازدید
اشتراک گذاری

همون طور که پیش بینی می کردم دانیال سرماخوردگی رو از من گرفته و سرما خورده. روز دوشنبه و سه شنبه نیومدم اداره. سه شبه شب خاله جمیله اومد تهران و ما هم دوشنبه رفتیم خونه مامانی. سه شنبه هم دانیال رو بردم پیش دکتر قدیمیش دکتر صاحب حریری. وقتی برگشتیم خونه مامانی دانیال انقدر خسته بود که سریع خودش رو انداخت رو پای من و خوابش برد من هم با خاله جمیله و دایی رفتم جمهوری و برای بچه ها چند تکه لباس خریدیم. واقعا همه چیز گرون شده. دیشب برگشتیم خونمون تا من صبح بیام اداره. دیشب انقدر خسته بودم که وقتی دانیال رو که تو بغلم خوابش برده بود بردم گذاشتم تو رختخوابش من هم کنارش خوابم برد. امروز دانیال رو گذاشتم خونه. عمه شیوا تا ظهر پیشش هست و بعد هم عزیز.

پسرم، عشقم امیدوارم زود زود خوب بشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 11:16
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام. به روی چشم. حتما

مامان آراد(خاطره)
29 آذر 91 16:22
پاییز ثانیه ثانیه میگذرد "یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد
عمرت یلدایی..دلت دریایی..روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو میکنیم


مرسی عزیزم. همچنین
مامان کوثری
1 دی 91 0:16
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . . از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره http://ninimod.niniweblog.com/ http://niniparti.niniweblog.com/